Wednesday, October 14, 2009

Romanian Translation

Cei mai mari sîdin vest



Cîteodată e distractiv. Cum a fost cu merele meci de golf dintre Statele Unite şi Europa. Mai ales pentru că aşa de mulţ băieţi din echipa americană aveau nume cu o sonoritate tipic europeană. Dar în Ameroca există totuş şi chestii tipic americane. Cum ar fi Clubul de Noapte din Coralville, unde la fiecare zece minute – exact ca pe banda da asamblare a motoare Ford – apare cte-o tipă nouă pentru un strip-tease rapid. Bineînţeles, există star-ul serii. Odată cînd am fost acolo am văzut un număr cu Candee Apple, “Cei Mai Mari Sîni Din West”. Deşi reclamele mint adeseori, aceasta era chiar adevărată. Tip îşi baza cariera po “sănătoasele produse ale Naturii”. Bărbaţii stăteau ca fulgeraţi atunci cînd ea se oferea să culeagă cu sînii bancnote de un dolar din nasurile lor.
Sînt billog, îmi place s descopăr miracolele naturii. Ca un străin ce eram, si curiios pe deasupra, în loc să întru în joc, am încălcat regula şi am vorbit su ea. Şi iată, vă mărturisesc un secret. Adevăratul nume al lui Candee Apple e Galina – care e ucrainian. “Cei Mai Mari Sîni Din Vest” sînt din est…

Translation Ioan Radu Văcărescu

No comments: